پس از مدتی غیبت

چند ماه از آخرین نوشته ام در وبلاگم میگذره. گذشته از اینکه این ننوشتنم چقدر تاثیر منفی روی سئوی وبلاگ داره و محتوایی تولید نمیشه ، این قضیه باعث میشه در زمینه تولید محتوا هم پسرفت کنم. برای خودم هیچ عذر و بهانه ای برای این کاهلی نمیتونم بیارم. فقط در این مدت کارهای دیگه ای انجام دادم که میخام اینجا چند تاشو بنویسم.

– کار بر روی چشم انداز شخصی خودم رو مدتها پیش شروع کرده بودم . اما به دلیل اینکه حس میکردم نیاز بیشتر برای شناخت خودم دارم این کار و متوقف کردم. اما در این چند ماه در این زمینه جدی تر کار کردم. و امروز با خیال راحت روی جنبه های تکنیکی این قضیه دارم کار میکنم. چیزی که هم علمی و هم عملی باشه.

 – تلاش برای داشتن جسم سالم یکی از اهدافم توی این چند ماهه اخیر بوده و فکر میکنم تا وقتی که انسان از این کالبد فیزیکی برخورداره باید به صورت متعادل نیازهای اون رو برطرف کنه. سلامتی جسمانی با فعالیت جسمانی اصولی ، مداوم ، به موقع تا مرحله رسیدن به یک آمادگی جسمانی مناسب تامین میشه. در کل در سال 96 در این مورد خوب عمل کردم. حدود 18 کیلو از وزنم کم کردم و همچنین مطالعات و فعالیت زیادی در این زمینه داشتم که باعث شده با دید عمیق تری به این قضیه نگاه کنم.

 – در مراحل انتهایی شروع کسب و کارم هستم.بسی کار برد و فسفر ازم سوزوند. با اینکه هنوز حس میکنم خیلی بیشتر میشد روش کار کرد اما تصمیم گرفت قدر پراگماتیک تر رفتار کنم. وبسایت مسیر آینده قراره به زودی کار خودشو شروع کنه . وبسایتی با موضوع آینده پژوهی فردی و سازمان های کوچک و استارت آپ ها.مطمئناً بعدا مفصل تر و بیشتر دربارش مینویسم.

قرار نیست وبلاگم رو به این زودی های رها کنم. حداقل اینجا جایی هست که باید بتونم دغدغه ها ، برنامه ها ، تفکرات خودم رو رای خودم یادآوری کنم. پس از این به بعد به وبلاگم بیشتر و بهتر رسیدگی میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *